Yesilimm Merhaba Anneler🌹 Bebeğimin doğum günü nerdeyse yaklaşıyor. Zaman hızla geçiyor.Dün minnacıktı. 2 ay sonra 1 yaşına girecek oğlum.İNŞALLAH🤲 Sorum şu ki doğum günü hediyesi olarak bebeğinize ne aldınız? Hadi herkes yazsın banada fikir olsun🥰
balyanakannesi2 Yesilimm Bende bekliyim Bizimde 2 buçuk ay sonra doğum günümüz. Düşünüyoruz eşimle 🤷🤗
Eminos Yesilimm guzel anilar biriktiriyorum kaliteli zaman geciriyoruz dogum gunlerinde ozellikle bi hediye almadık su an 2 yas 4,5 aylik 5 gunluk de bi oglumuz daha var
Winnithepooh Yesilimm 1. Dogum gününe ismine özel kitap yaptrdim 2. Dogum günü içinde dinazor konsept di dinazor kumbara 2. Dogum günü diye yazdrdim üstüne 😇
tosbikyanak-ela- Yesilimm ben fisher Pricenin elektrikli süpürgesini almıştım eşimde büyük bebek almisti bebeği hala açmadık daha oynayamaz diye 😄
Noname21 Yesilimm altin takıyoruz o ayrı ama özel olarak dogum gunu cin 3 ay sonra altin künye yaptıracağım küçükken ağzına sokar diye yaptirmamistim