Kızlar oğlum 9 buçuk aylık. 2 aydır yanımda yatıyor. Anne yanı yatağı da yanımızda arada onda yatıyordu. Sorun şu ki geçen akşam yataktan düştü. Bende anne yanının kenarlarını taktım. Ama yatak kenarlarına bakıp ağlıyor. İçine oyuncaklarını koydum olmadı. Yanına oturdum elini tuttum saçını okşayarak uyutmaya çalıştım olmadı. Nasıl alıştırabilirim yardımcı olun lütfen 🙏