2papatya öğle uykuları vardı. Kızkardeşim anaokulu öğretmeni olduğu İçin onun yanındalardı. O yüzden rahattık. Eğitim ve dil gelişimi için çok iyi oldu. Her gün etkinlik, kitap okuma, satranç yüzme, spor aktiviteleri, dans , İngizlizce. Yani hepsinin alt yapısı öğrenmese bile yavaş yavaş atılmış oldu. Şuan 7 yaşında oğlum çok güzel yüzüyor. İngilizcemiz sınıf geneline göre çok iyi. Toplama çıkarma yı anaokulunda öğrendiği için geçen sene 1. Sınıfta zorlanmadık. İyi araştırın. Gidip okula her detayı sorun, okul ve öğretmen tecrübesini özellikle. Kaç yıldır o kurumda mesela. Derslerde neler yapıyor. Aklınızdaki her şeyi sorun.