Minikuzu seni çok iyi anlıyorum bugün sütten keseli 3 gün oldu çok ağladım çok üzüldüm ama unuttu sayılır ben kademeli kestim önce tüm gün vermedim salça sürdüm önce tadına baktı beğenmedi kapattı gece en büyük korkumdu çok ağlayacağını biliyordum öylede oldu ilk gün yapamadım emzirdim ertesi gün gece emzirmeden yatırdım sabaha karşı uyanıp durdu kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıp yatırdım en sonunda yine ağlamaya başladı verdim sonra 10’a
kadar uyudu uyanınca tekrar verdim ve uyudu böylelikle gece hiç vermemiş oldum tekrar uyanınca kahvaltısını yaptı balla tuzu karıştırıp meme ucuma sürdüm tadına baktı ve istemedi birdaha o gün hiç meme diye yapışmadı yanıma ve gece oldu yine korkarak uyuttum eşimde yoktu 4 buçuğa kadar hiç uyanmadı uyanınca su verdim sonra kucağıma alıp sallayıp tekrar uykuya daldırdım 7’de tekrar uyandı aynı şekilde su verdim salladım uykuya daldı ve bu sürede hiç ağlamadı 10 buçukta güne başladık ve bugün yine hiç istemedi geceleride artık düzene girecek inşallah