Kızlar Pazar günü 3 aylık olacağız.son 1 haftadır bebeğime bişiler oldu,yere bırakamıyoruz bir ağlıyor ki sormayın çığlık çığlığa.kıpkırmızı oluyor,kucağa alınca da susmuyor, memeye çok düşkün bi bebek normalde hep memede.ama o an memeyi bile bi çekiştiriyor kararıyor kızarıyor ağlamaktan.2 ayrı gaz damlası da kullanıyorum.gece 4-5 kez uyanırdı şimdi 20dk da bir uyanıyor🥺🥺hani 3.ay düzeliyordu biçok şey:(bu nedir şimdi var mı yaşayan😞😞