MaviGs Millet olarak ne kadar meraklıyız kendimize vazife olmayan şeylere burnumuzu sokmayı. Hiç üzülmeyin. Benim kızım 14 aylık 2gündür yürüyor. Ve neredeyse 6.ayından beri her gören yürüdümü, yürüyormu, bla bla. Bende bir ara kafama takıp doktoruma sormuştum. 18.aya kadar yürümesini bekliyoruz demisti. Yani daha vakti var. Tutunup gidiyorsa zaten yakın zamanda yürüyecektir. Sadece biraz teşvike ihtiyacı var. Ben mesela doktorumda söylemişti, her gün yürüme egzersizleri yaptırmıştım.