Merhaba annemiz Benim çocuguma da 3 ü gününde sarılık oldu hastanede yattık anne sütü sarılıgın tedavisi sütü sag uyurken biberonla ver 2 saate bir uyandır memeni ver memede uyuyorsa gazını çıkar yine bebeğimizin agzına ver o şekilde ne kadar emerse emsin süt sağma yı ihmal etme benim bebeğimin sarılıgı 50 gün sürdü ama Elhamdülillah şuan çok iyiyiz. Bir anne olarak senin moralini yüksek tutman lazım sen ne kadar mutlu ve pozitif olursan bebeğin de o kadar mutlu olur en kısa zamanda çocuk doktoruna görünmeni tavsiye ederim sarılık ihmal etmeye gelmez annemiz gerekirse hastanede yatabilir bu gayet normal hastaneye yattı diye korkulacak bişey yok Rabbim derdi verip dermansız bırakır mı Elhamdülillah dermansız dert sifasız hastalık Allahın izni ile yok Rabbime teslim olduktan sonra her şey yoluna girer İNŞALLAH 🤍