Balkabagi92 Mom356 ikisinde tek başına çok güzeller bu gömleğin altına kalem etek şık durur eteğinin üzerine de balıkçı yaka triko bir kazak içine giyerek kullanabilirsin malım ömümüzde kış zaten
Mom356 Yaralikalp0113 https://instagram.com/cemre_tesetur?utm_medium=copy_link bu instagram adresleri ben pazardan aldım bu satıcılardan
Tatlican Mom356 Etegin uzerine yeni bir bluz demek istedim canm .ben eteklerle hep sifon bluz giyiyorum .cokta şık duruyor
Mom356 Yaralikalp0113 yok yok İşte ben eteği bunlardan aldım valla güvenilir kendi gözümle gördüm aldım gömleğimde orda aldım etek 35 tl gömlek 50 tl