Solocann Mom356 ikiside tek başına güzel canım özellikle eteğine bayıldım ama kalem etekle daha güzel olur o gömlek sanki 🌸
Merida1 Mom356 kalem etek bence canım ikisi de hareketli bunların göz yorar. Sade siyah düz kalem etek güzel olur
Woody Mom356 tesettürlü değilim ama etek çok güzel. İkisi ayrı tarz ama.. Gömlek çok spor kalır eteğe göre
nneslihan Mom356 tesettürlü olmayan biri olarak söylüyorum ki ikiside hareketli o yüzden kalem etek daha güzel olur ama etek tek başına çok güzelmiş
Mom356 nneslihan Eteği çok beğenerek aldım ama gömleği eşim almış fazla beğenmedim onuda kırmak istemedim
ikiprensannesi_gul Mom356 bu etekle daha dar ve kısa bi gömlek olur yada kışın triko kazak giyebilirsin dar ama o gömlek bana uzun gibi geldi bol paça pantolonlada giyebilirsin
Mom356 ikiprensannesi_gul gömlek uzun değil Ya eşim pantolon izin vermiyor bu eteğin üstüne başka hangi gömlek gider
nneslihan Mom356 giydikten sonra yakışmadı içime sinmedi desen eşine? değişir beğendiğin giyeceğin bir şey alırsın
Elifumut1617 Etek harika üzerine beyaz bir kısa gömlek giysem daha güzel ve şık olur bu gömlek olmaz canim
ikiprensannesi_gul Mom356 dediğim gibi dar kesim belden oturtma gömlekler var yada yeni moda gömlekler var kolları volanlı tül detaylı falan kısa yine eteğin beline anca geliyo onlardan alabilirsin güzel olur
Kubra_2019 Mom356 gömlek kalem etek ile güzel olur krem rengi sal ile. Etek yek başına çok güzel hardal sarısı yada tok kirmizi rengi tek renk ve hareketsiz gömlekle güzel okur. Gule gule giyinin 🌼🕊
Rubab_Mommy Mom356 Kalem etekle daha guzel olur cicegim.Ikiside ayrilikta cok guzel ama birlikte olmaz gibi