Kizlar bebebim 3 aylik oldu surekli iki eli ağzında surekli ağlamaklı sinirli dis mi acaba en korktuğum şey erken çıkarması daha gaz sancıları bitmemisti. Sizinkiler nasıl? Rota aşısı olduktan sonra kabız oldu sanirim 2 gecedir uyumuyor karin ağrısından kendini sıkıyor ağlıyor Rota aşısının boyle bi etkisi var mi acaba kabız yapma gibi