Ozdesmom daha çok sık vakit geçirmen lazım ben ilk 40 çıkana kadar emdirip anneme veriyorum çocuk bende ağlıyor annemde duruyor kafayı yiyorum ben bu çocukla nasıl bas edicem diyr sonra annemin gitmesine 2.3 gün kala aldım koynum hep kendim vakit geçirdim çocuk bu ağlıyor ağlıyor mecbur susuyo emzik vs veriyorum susuyo. Öyle öyle alıştırdım kucağına aldım ayakda salladım falan alıştı bana şükür ben çok korkuyorum bas edemem cocukla diye ama ediyor insan burda hata bendeydi daha fok vakit geçirmem gerekirdi ki benim ki küçük dü seninki 3 aylık tamamen sende olmalı attık acil kendine bağla hep sen ilgilen yemek iş anne yapsın sen çocuğa bak benimde oğlum 3 aylık