Oğlum doğduğundan beri sleepy bez kullanıyorum ilk başlarda çok fark edememiştim ama şimdi görüyorum ki aşırı lastik izi yapıyor sleepy. Bu yüzden baby turcoya geçmek istiyorum ama hangi numarasını almam lazım şu an sleepy de 3 numara kullanıyorum. Birde yeni sünnet oldu umarım pişik problemiyle karşılaşmam 🤯