Merhaba annelerr😇 sizlere bir soru sorucam aslında mutlu anneler forumunda sormam gerekiyor fakat burada daha tecrübeli anneler olduğundan buraya sormak istedim🥰
Malum Ramazan'a sayılı günler kaldı ve ben şu an yedi haftalık hamileyim🤰🏻 İlk hamileliğimde çok rahatsızdım bulantılarım yüzünden tutamadım,ama şu an hiçbir sıkıntım yok fakat bebeğimİn gelişimine etkisi olur mu acaba diye korkuyorum ama bir yandan da bu sene tutmayı çok istiyorum.. siz olsanız ne yapardınız 🤷🏻♀️🤔