Kızlar geçen gün baslık açmıştım hangi saç maşasını alayım diye Arzum 32lik aldım gel gör ki ben maşa yapamıyorum heralde solu düzgün yapıyorum sağı olmuyor sağı olsa solu olmuyor yönlerini ayarlayamıyorum asla biri içe biri dışa oluyor ve hemende bozuluyor allah için bi el atın nasıl yapcam ben bunu