Bebeğim hep doğduğu günden beri gece uyanmaları olan bir bebekti bazen 1 kere kalkıyor ama çoğunlukla çok fazla kalkıyor ve emmek istiyor artık çok yoruldum bir de her emmede ısırıyor yarım edin eğitim almış olan var mı nasıl gece uyanmasını kesebilirim