Hanımlar annemlere gelmıstım kayınvalıdem de kalıyoruz normalde tatıle diye geldık kayınvalıdem de kızım bıkac parca kırlısı vardı annemlerde de cıktı halıyle hepsını toplu yıkarım dıye yıkamadım posete bırıktırdım ben kırlısını dgerlerıyle karısmasın dye mama dokulmustu üstüne olece posete attım o da kuflenmıs dger kıyafetlere de gecırmıs normal suda yıkadım gecmedı yesermeler de var makıneye attım cıkmadı renklı beyaz kıyafetlerı vr camasır syuna koysam rengı atar napablırım onerınız neler 🤦🏼♀️