sinemasil Ben Sma Comfort kullandım bebeğim pek sevmedi bitirmiyordu, Aptamil’e geçtim şuan çok güzel içiyor ama gaz yapıyormuş gibi hissediyorum bir de hipp denicem şuan piyasada ki en iyi markalar bunlar içerik olarak.