Kızlar merhaba nasılsınız 😊birşey sorucam size ya benim bebeğim 6 aylık günde 2 3 kere kaka yaptığı oluyor ama bu kaka bezinden taşıyor genelde okadar çok yani ishal değil ama bayadir böyle sizin bebekleriniz kaç kere kaka yapıyor bir problem mi var acaba doktoruna yazdım ama cevap gelmedi daha birde size sormak istedim internetten baktım ne fazla kakası doğduğu anlamına gelir falan yazıyor çişli bez sayısını biliyordum da kaka sayisininin o anlama geldigini yeni gördüm fikri olan yardımcı olabilir mi acaba