Merhaba kolik gazman bir oğlum var memede cirpiniyordu ama emiyordu şimdi ise emmiyor meme reddi yapıyor uykusunda emziriyorum
Emzik biberon kullanmıyor
Acaba reflusu mu var arada kusuyor
Normalde de çok huysuz huzursuz bı bebek zaten sinir küpü
Emzirme pozisyonu için kucağıma aldığımda bile çığlık kıyamet hiç böyle yapmazdı
Sütüm tazikli ona mı kızıyor bu sıra uykusu mu var atak haftası mi gazından dolayı mı yapıyor bilmiyorum napcagimi şaşırdım
Kolikligi gazi ayrı birde şimdi meme olayı başladı yan yatma üstüme alma makas tutuşu da ise yaramiyor
Günde 1 bardak adaçayı diyorlar içsem sütüm azalır mı en azından tazigi
1 haftadır böyle
3 aylık olmasına 2gunu var 88 günlük atak mi yoksa
Ne zaman bitecek gazi kolikligi derken birde bu çıktı
Ah bebek büyütmek hele böylesini tek başına büyütmek çok zor Allah’ım yardımcımız olsun inşallah ilk ve son çocuğum olarak kalacak