Merhaba her türlü corbayı denedim yemiyoe bir türlü
ama muhallebi falan meyve cok güzel yiyor
muhallebiye pekmez koyuyorum biraz onuda öyle tüketiyor yoksa onuda yemiyor
sebzeleri haşlayıp tek tek yedirince yiyor ama corba halinde yemiyor zorluyorum savaşıyoruz resmen her yer çorba oluyor
aglıyor midesi bulanıyor
Bu sorunu yaşayan var mı ?