merkurkedisi_ 2 kutu almış eşim ama kızım sevmedi kaldı öyle. Kek yapılır mı acaba ya çok şekerli geldi bana yapan varmı🤔
Keppi Ya devam sütlerınden kek oluyo mu? 😍 ben bıraz acemıyım de ilk bebegim. Acaba nasıl yapıyosunuz?
merkurkedisi_ Keppi mama olan devam sütü değil normal kutu sütler varya 1 yaş sonrası verilen ondan. Yaptım ben güzel oldu🥰