Merhabalar, öğretmenim, malum eylül ayında okullar başlıyor yüzyüze. Sorunum şu ki,kronik rahatsızlığım var,o yüzden geçen sene sadece online çalıştım. Şimdi kronik rahatsızlıkklara idari izin kaldırılmış, hadi ben aşılıyım tamam diyelim ama kronik rahatsızlığım genetik olduğu için aynı hastalık oğlumda da var ve yüksek riskli grupta. Onun için çok korkuyorum eve hastalık taşır mıyım diye. Esas sorum şu ki ben tüm bunları belgelendirsem idari izne ayrılabilir miyim acaba? Fikrinizi bekliyorum ona göre genetik tıbba gidip oğlumun raporunu çıkarmam gerekiyor ya da bu konuyu danışabileceğim bir yer biliyor musunuz, okulum yardımcı olmaz başka bi yere sormam gerekiyor ama nereye?