Mom081 Bebegim gece elli kere uyanio taki ben uyanana kadar meme veriom susup uyuyo sizin bebislerde boylemi bu 6 ayina kadar hic araliksiz uyumadim her saat basi kalkiyorum
yagmurum_53 Mom081 bizimki de öyle walla ben büyüdükçe rahatlarım diyordum büyüdükçe emme süreleri uzuyor çünkü ama gittikçe kısalıyor benimki sürekli uyanıyor çırpınıyor meme weriyom bş süre emiyor yatıyor sonra 5teb sonra 10 dkda bir 15 dkda bir artk uykusuzluktan ölüyorum walla
Mom081 Babasina sabah diyotumki on dk tut ben uyuyim uyuyamadim sen napcan ben yokken cocugu wtion demek uyuyim diye dio bu bole olmaz ya alt tarafi nededim on dk tut uyuyim dedim ne gerizekali adam oda sinir etti beni