AkifAkdi_03062021 2 ay 20 gunluk bebegim var.gunduzleri ve geceleri asiri terliyorum bu durum normal midir bilgisi olan paylasabilir mi😑
buselidunya AkifAkdi_03062021 Ya uzun bi süre devam etmişti benim de malesef, herkes üşürken ben terlerdim koca kış boyu 🥺 hormonlardan dolayı malesef ama düzeliyor tabi ki de.
Pembepanterr AkifAkdi_03062021 normal canım bir zaman sonra geçiyor bende öyle ecel teri dökerdim sırılsıklam kalkardım yataktan
Btlazz AkifAkdi_03062021 2ay 10 günlük benimki de sürekli terliyorum şaşırıyorum kendime nasıl bu kadar terler insan 😭
Eymenduygy AkifAkdi_03062021 ay vallahi çok zor bütün kış karda soğukta hırka giyebildim en fazla tam 5 ay sürdü sonra yavaşladı. Askılı atletten başka bi şey giymedim 🤷🏼♀️🤣
AkifAkdi_03062021 Cok kotu aynen bnde o sekilim sirtima havlu koysam ipislak olur kendimdn tiksindim resmen🤤
Ozgdfn AkifAkdi_03062021 evet gerçekten öyle. Bu arada arkadaşım önermişti garnierin yeşil kapaklı olan rollonunu kullanmaya başladım en azından ter kokusunu ciddi anlamda önlüyor tavsiye ederim 🌹
Dmrcnn AkifAkdi_03062021 hayatımda işk defa terledim o da doğumdan sonra ki ilk 6aydı sanrm gerçkten hiç bu kadar zorlandığımı hatrlamıyrm tam 6ay sürdü. Ne kullanırsm kullanıyım mütemadiyen terliyordum ve iğrenç ter kokuyordum ki hayatımda ilk defa tenimde bu kokuyu hissettim eşim beni 8yıldr tanıyor ve şoka girmişti😅