Merhaba arkadaşlar. Kızım 9 aylık bu ayda hem kan alınacak hem de menenjit aşısı olacak ancak ikisinin aynı gün zor olmasından korkuyorum. Kan aldırmayı başka güne ertelemeyi düşünüyorum hastanenin uzakta olmasına rağmen. Bu konudaki görüşlere ihtiyacım var. Kan aldırmak zor mu? Aynı gün dayanabilir mi? Teşekkürler şimdiden.