Ekvatoral Gngrayse Ben içiyorum. Sezeryandan sonra bol bol kahve içiriyorlar sonuçta. Hiç baş ağrım da olmadı o yüzden mi bilmiyorum
cnsgrn Ekvatoral bende ayni hastane odasinda bitter cikolata ve sütsüz kahve ictm. Smdi de iciyorm normalde de cok severim
zeyzey77 Ekvatoral Kafeinin ağrı kesici özelliği var. Minoset plus ağrısı kesicide de kafein var doktor söylemişti
UmayUrazMoms Gngrayse kız iç tövbe çocuk gazlıysa her türlü oluyor zaten içip içmemek önemli değil 😂😂
Alpbeybi Gngrayse gaz yaptığını duyduğunuz şeyleri önce deneyimleyerek kesmenizi öneririm. Her bebeğe aynı şeyler dokunmuyor. Her gün 2 bardak zift gibi filtre kahve içiyorum ben mesela, gaz falan olmuyor. 🤷🏻♀️ Kendinize boşuna eziyet etmeyin
Nohutannesi Gngrayse ilk çocuk doktorumuz bana; hamileyken içtiysen emzirirkende içebilirsin zaten alışkındır demişti. Günde üç bardak türk kahvesi içiyordum çünkü başka türlü ayılamazdım çocuğum hiç uyumayan bir bebekti
Gngrayse Nohutannesi çok şükür benim bebek gazlı değil ama yinede oyle duyunca icmedim artik içmek istiyorum 😊
Gngrayse UmayUrazMoms çok şükür gazlı bebek deegil ama yinede öyle duyunca korktum hiç icmedim artik dayanamıyorum 🤣
ArdicEge Gngrayse Ben dogdugundan beri günde bir bardak cay ya da kahve bazen gecede ekstra bir bardak iciyorum. Bebegimde hic gaz problemi olmadı. Abartmadıgınız sürece icebilirsiniz. Bu zamana kadar nasil kahvesiz durdunuz ben türk kahvesiz ayılamıyorum hatta duble iciyorum bir bardak dedigime bakmayın😂🙈 sütlü iciyorsanız laktozsuz süt kullanın granül kahve iciyorsanız kafeinsiz granül kahve var.
Gngrayse ArdicEge dayanamıyorum ki artık içicem artık inşallah çok şükür bebeğim gazlı değil korkudan icemedim
Ask35tego Bebeğim kolik gaz dolu dogdugundan beri su ile besleniyorum 20 kg verdim artık dayanamıyorum 3 aylik oldu ama gaz falan geçtiği yok, canım istediklerinden az az yiyorum artık Damlalar falan da hikaye
Gngrayse Ask35tego çok şükür benim bebek gazlı değil yinede tereddüte kalıyodum bundan sonra içicem inşallah 🤗