Bebeğimin bıngıldağı kapandı daha 2 aylık, doktor başı büyüdüğü sürede sorun olmaz, büyümezse ameliyatla açılması gerekiyor dedi. 3.ay kontrolünde tekrar ölçeceğiz baş çevresini dedi ama benim içim içimi yiyor. Son ölçümden bu yana 10 gün geçti evde ölçüyorum neredeyse her gün ve aynı çıkıyor milim büyüme yok. Böyle bir şey başına gelen var mı 😔