Günaydın kızlar 4 buçuk aylık bı kızım var ve ikidir idrar yolu enfeksiyonu tekrarlıyor atesleniyor soluğu acilde alıyoruz bu konuda ne yapabilirim nelere dikkat etmeliyim eşim de bende çok titiz insanlarız bebek konusunda her şeyine ayrıca hassas davranıyoruz ne bileyim bezini bile bekletmem hiç ama neden oluyor anlayamıyorum kızımın iştahı bile gitti bu yüzden çok üzgünüm ☹️