Merhabalar arkadaşımın bebeği 6 ay 13 günlü 1 ayından beri mamayla besleniyor anne sütü almadı BEBELAC GOLD 2 kullanan var mı Kullanıpta ishal yada mamayı reddetme varmı Arkadaşım tarihlerine çok dikkat eder zehirlenme oldugunu düşünmüyoruz nornal de de biberon biberon içerdi son zamanlar sık sık ishal oluyo ve reddediyo nedenini merak ediyoruz yaşanyanlardan bilgi almak istiyoruz 🙂