Benburdayim1 Anne sütünü 22 ay aldı. Formül sütü 9 aya kadar içti. Kilosu hep çok önde bir çocuktu. Ama 2 yaşına kadar makarna,pilav bile vermedim. Kilosundan dolayı değil,sağlıksız bulduğum için. Sebze,baklagil,her gün kuzu eti,meyve ve kuruyemişler. Beslenmesi bu şekilde. Şu an 3 yaşında. Hâlâ karbonhidratı minimum şekilde vermeye çalışıyorum. Pilav vereceksem de basmati tercih ediyorum. Makarnası da annemin yaptığı erişte. Bu şekilde :)