Kızlar merhaba. Oğlum neredeyse 26 aylık, tuvalet eğitimine başlamak için bütün berlirtileri veriyor; gece su içtiği halde sabah kuru kalkıyor, tuvaletini uzun süredir hep saklanarak yapıyor (bez değiştirirken ağlıyor, onu anlamlandıramadım) ama konuşamıyor. Çiş deyince önü gösteriyor, kaka deyince arkayı gösteriyor. Yarın başlamayı düşünüyorum sizce doğru zaman mı? Biraz daha mı beklemeliyim? Bu arada 11 aylık da kızım var. Artık bez konusunda maddi manevi tükendim. Bez görmek istemiyorum 😢🤦🏻♀️