ya kızlar bisey diycm gülmeyin ama 😂😂 dogum yapalı 3bucuk ay oldu 17 dıkıs atmıslardı bana 4 tanede iç dikisim vardı . neyse 40 gunden sonra afedersinz baktım yanlıs dıkmısler gibi.dudakların birisi var birisini tutmus yapıştırmışlar galıbaa🙄🙄 yanlıs demii bakıyom diyıom Allah Allla yanlıslık var bu işte 😂😂😂sizindemi öyle acep bana bi alıl verın napacm böyle