Oğlum 3 buçuk aylık oldu artık gaz sorunu hafifleyecek diyordum 3 4 gündür yine eski günlere döndük. Gece uyumuyor sürekli uyanıyor. Uyur hali çok sancılı. Kaka, idrar, kan tahlili temiz çıktı. Zaten antibiyotik kullanıyordum ilk gazlı gecesi uyumamakta ertesi gün acilde tahlil vermekten hastalığım nuksetti 2 gün yataktan çıkamadım. Yememe içmeme dikkat ediyorum. Öğlen 5 damla biogia akşam 7bucukta 20 damla nurse harvey’s veriyorum. Bu bebek niye yine böyle oldu :(