Bademmmmmm Az evvel de sanirim sizin postunuza yorum yazdim.. Lutfen dikkate almayin, cok patavatsizca yorumlar gelebiliyor maalesef, cunku bazi insanlar kendilerini birinin yerine koyabilmeyi beceremiyorlar..siz cocugunuzla alakali endiseyle buraya birseyler yazip bunkonuda tek ornek olmadiginizi gorup biraz ferahlamaya calisirken yooo benimki 10 kg diyen anneler var maalesef.. Tasalanmayin yalniz degilsiniz, doktor sizi en dogru sekilde yonlendirecektir. Ek gida ile alakali forumda, internet sitelerinde guzel bilgiler paylasan sayfalar var oralara bir bakin lutfen. 6 aydan sonra ufaktan geciliyor ek gidaya, buharda haslanmis ya da püre yapilmis belirli meyve ve sebzeler vermeye baslayacaksiniz anne sutunun yanisira