Selamun aleykum
Anneler nasilsiniz? Iyisiniz inshaAllah
Sizlerle bi konu hakkinda dertlesmek istiyorum dogrumu yalnıs mi bilmiyorum ama elimdede degil…
Sabah uyandim Annem gelmiş babamla Omeri goturdu yani oglumu henuz 1 yasina yeni girdi
Biraz oynayalim getiricez dedi tamam dedim (hatirlarina degmemesi ichi ama yuregimi de götürdüler()
1 saat falan gecti aradim çocuğun uyku saati falan soyleyip getirmelerini istedim getirdiler
Kabaklamaya ciktim oglum bana gelmiyordu😔
Annemi kucaklayib duruyo bana gelmiyordu babam disarida arabada bekledigi ichin zorla aldim bagirarak cigirarak agladi sanki iyne yapiyormus gibi nasil agliyor kollarimda bi gorseydiniz annemi istiyor beni cekiyordu kendinden😞 ilk defa böyle bi sey oldu chok kotu oldum bildirtmedim kimseye ama icimde agladim
Normalde yani dogustan chok kiskanc biriyim chok oldukca chok yani oglumuda boyle görünce deliye döndüm neden ama ben senin annenim kimse benum gibu sevemez senu koruyamazken benu neden itiyorsun diye oyle icimden chok agladim
Kiskancligimdan chok sinirlendim ona😔 sonra uyuttum rahat rahat agladim yine😞 aklimdan bi türlü cikmiyor onun bana gelisinde aglamasi… belkide sizler ichin normal ola bilir ama ben chok küstüm 😞
1.
)