Arkadaşlar selam 👋 karantinadayız ve ilk gün filyasyon gelip ilaç ve broşür verdi. Herhangi bir durumda bizi arayın dediler fakat broşürdeki telefon numarasını asla açan olmuyor sizler nasıl ulaşıyorsunuz? Ve hayat eve sığar uygulamasını indirin vs demediler ben indirmedim zaten dışarı da çıkmıyoruz bilinçli insanlarız ama çıksam nasıl takip edecekler bu durumda? Hep bu şekilde mi oluyor sizlerde durum nasıl oldu nasıl ulaştınız ikinciye testinizi nasıl verdiniz?