Kapalı olduğum için fotoğraf atamıyorum.
Saçlarım dalgalı, kalın telli. Biraz elektriklenen cinsten. Kahverengi, omuzlarımdan biraz düşüyor ve uzatmaya çalıştığım kahkullerim var.
Saçlarım topluyken zaten oğlan çocuğuna benziyorum, minyonum ve zayıfım. Hafif makyaj yapıyorum ama yokmuş gibi görünüyor.
Gözümün iç üst tarafina siyah kalem çekiyorum. Biraz kahve tonlarında far, sadece kirpik belirginlestiren bir maskara ve dipliner ile küçük bir kuyruk. Bazen kaşlarımı dolduruyorum ama kahkullerim olduğu için zaten görülmüyor pek onlar.
İşte bu makyajla saçlarımı açınca o kabarıklık ve yüzümdeki hafif makyajla kendimi 30 yıl öncesinde 28 yaşında olan bir kadın gibi hissediyorum. Öyle sosyal medya da kullanmiyorum şimdinin birbirine benzeyen kadınlarına da her gün maruz kalmıyorum yani.
Doğumdan sonra saç dökülmesinden dolayı saçlarımı sıkı sıkı topladım hep. Bir yıl oldu dökülme çoktan geçti ama görüntüm beni rahatsız ettiği için açamıyorum saçımı. Hep ev topuzu.
Sizce kendime ne yapabilirim? O eski naftalin kokan görüntümden nasıl kurtulurum? Renk değişimi ise yarar mı? Kabarık elektriklenen saclarim nasıl normal insan saçı olur…. Hangi ürünler ise yarar 😩