30undabiranne 3 aylık prematüre bebeğim var tatile gitmek istiyoruz 3-4 gün ama korkuyoruz gidilir mi? Gidenler tecrübelerini yazarmı acaba 🌈
Seymacr 30undabiranne biz eşimin ailesi ile gittik yine de çok zorlandık her şeyle ilgilenmelerine rağmen umarım sizinki rahat geçer
Yaseminahmetlina 30undabiranne 3 aylık kızımla 2 saatlik vana gittim o yol 4 saat oldu mola çok verdik. Araba tuttu biraz kustu sürekli . Genel uyudu arabada araba durdukça ağladı bide sürekli terledi. İki gezeyim dedim burnumdan geldi 🙄 Her bebek aynı değildir gezmek isteyen arkadaşlara başarılar diliyorum ben yapamadım siz başarın 🤣
Magnolina 30undabiranne Uyuyan bir bebekse işiniz kolay ama uyumuyorsa gündüz sürekli kucak emzirme çok zor oluyor hiç birşey anlamıyorsunuz tatilden not şuan tatildeyim 😂
Ereninannesi1 30undabiranne eltimin ogluda prematüre 2 aylık dün kardeşinin kınası vardı çok zorlandı odadan dışarı cikamadilar yani çok zor oluyo
30undabiranne Yaseminahmetlina bizim gitceğimiz arabayla yer yarım saatlik yer ama işte otelde rezil olmak var eşim ben bebiş 3ümiz gitcez ama biraz mızmız bizim oğlan sanırım düşüncede kalıcak cesaret aradım bulamadım 😅
Seymacr 30undabiranne güneşe çıkaramıyorsun, zaten sürekli meme, uyku, popo temizliği bi de sıcak ayrı bunaltıyor bebişleri.. Anne tatil yapamıyor. Ama derseniz ben cefasını çekerim en azından eşime değişiklik olsun o zaman gidebilirsiniz tabii 🤭
30undabiranne Magnolina 😅 uykumuz gündüz sıffır malesef mızmız bir bebek 😢 sanırım hayal bu sene ☀️ iyi tatiller 🏖️🌅
Yaseminahmetlina 30undabiranne Kocamda ısrar ediyor tatile gidelim diye asla kabul etmiyorum kendi gezecek yüzecek ben bebişle sıcakta rezillik çekicem 🙄 evde bile bi beş dakika veriyorum ikisi arkamda dolanıyor annesi seni özledi diye 🤣 eş desteğin varsa düşün
30undabiranne Ereninannesi1 😢 gidenlere bakıcaz artık nasıl uanmışlar nasıl eğlenmişler deniz nasıldı falan 😅
Magnolina 30undabiranne 3 ay bitene kadar..bizde de gündüz uykusu yoktu hep öyle olacak sandım 4. Ayda geçti uyumaya başladı gündüz bu sefer meme mama reddi başladı 😂
elediyebiri 30undabiranne tanidigim biri yurtdisindan arabayla türkiyeye geldi. Sürekli otel otel geziyorlar. Kizi 3 aylik ve toplamda 3 cocugu var.
30undabiranne Yaseminahmetlina ya vardı aslında güzel bakıyordu ben dinleniyordum sırayla bakıyorduk ama 1 haftadır bunaldı heralde birde atağı denk geldi gündüz duemuyor 1 saniye 1 haftador bakası yok sadece beşikteyse sallar 2 dk sonra uzanır ya duruyo kendisi der 😅
AlevMelek Ben 8 aylık bebekle gittim ikinci gün öksürük başladı ve ilerledi hiçbir şey anlamadım artı gittiğim eve her yere kustu vs ben pişman oldum açıkçası 🥲
Zeyno111 30undabiranne Biz Termal otele gitmiştik 4aylıktı kışın kardeşiminde bebeği vardı 4lü takıldık havuza girme kısmında bebekleri uyutup girmiştik kadın erkek ayrı termaldi çünkü onun dışında hiç sıkıntı yaşamadık ufakken daha kolay 😅Yazın 8aylık geçen sene gittik bu sene 22 aylık gittik yine gezmeli deniz tatili yaptık çok yorucuydu elbet sendromlu bebe ama ben hayatı ertelemeyi sevmem her ayın zorluğu elbet var ama hem bize hem onlara çok iyi geliyor 🥰
30undabiranne Zeyno111 🌼 yaaa ne güzel yapmışsınız az biraz cesaretim olsa çok ihtiyacımız var ama yalnız olunca cesaret edemiyoruz 🤫
Zeyno111 30undabiranne Her tatilimizde eşimleydik o termal 3 günlük kaçamak hariç açıkçası evde de yalnızız sonuçta evde de yoruluyoruz en azından tatilde yemeğimiz hazır deniz havuz öyle yorulmayı tercih ederim korkmayın bir şey olmuyor alışıyorlar zaten onlarında hoşuna gidiyor anladıkça 🥰