OzgeAta
Bende olmuştum acillik oldum serum taktılar süt sıtması oluyordum zaten ama mastit fena bir şey..sonra antibiyotik ile geçti sütü antibiyotik değil mastit ve kalan sütler azaltıyor kanallar kapanıyor bol bol sağım yapın emzirdikten sonra ben nerdeyse her emzirmeden sonra sağdım o dönemde birde sağmadan önce havluyu ısıtıp göğsünüzde mastit olan yere tutun bir kaç kez yapın hatta sağarkende havlu orda olsun açılır kanallarınız bikaç güne benimde öyle sütün çok azalmıştı üzülüyordum şimdi iyi arttı yine..çok geçmiş olsun..