Başına gelen var mı hergün ağrı kesici igne yaptırıyorum çocuğuma bana bakacak kimse yok eşim çalşyr gelncede yardmcı olmuyor zaten korkumdan çocuğu kaldramyrm evi pislik götürüyor bi bulaşık yıkayp yemek yapp çamasr yıkıyorum temzlk yapamıyorum kesin ameliyat olmalı mıyım başka çaresi var mı çok korkuyorum kndımı çok yanlz hissediyorm 😥