Bebeğim doğduktan sonra göğsünü tutamadı çünkü ucu yoktu . Doktor silikon uç önerdi alıp onunla emzirdim . 1 ay emdi. Fakat süt yetmiyordu . Mama desteği de yaptım . Simdi 3 aylık olduk . Artık silikonla da olsa asla emmiyor . Ne yaptıysam emmedi . Çığlık çığlığa ağlıyor . Bende sağıp veriyorym 2 aydır. Ama sağarken süt çok aşırı az cıkıyor . Sağ göğsümden 50 CC soldan 10 CC ancak cıkıyor ikisi toplamda 60 cıkıyor. Bebek te doymuyor . Bi mama bi süt seklinde gidiyorum . Süt arttırıcı her şey yaptım yedim içtim . Fakat yine de aynı . Milim oynamadı süt oranı . Ne yapmam lazım acaba?