Musam benim kızımda mama almıyor. SMA HİPP APTAMİL BEBELAC hepsini denedim. Hepsi de olduğu gibi duruyor. Biberon da çeşit çeşit aldımmmm lansinoh wee nuk tutmayan tutmuyor. Emzik bile tutmuyor 😂 Şırınga ve sonda yöntemiyle de mama vermeye çalıştım yine almadı bende daha fazla zorlamadım.