Kızlar bebeğim 3 aylık. Elleri sürekli ağzında saçında olduğu icin çok uykusu gelse dahi ellerinden uyuyamıyor ya da uyku arazında elleri uykusunu acıyo sonra uykuyu alamadığı için huysuzlanıyo vs. Benim ince tülbentlere sadece kollarını kundak yapınca emzik verince hemen dalıyo uykuya. Kundağı nası bırakabilirim acaba bi yerde 3. Aydan itibaren bırakılmasını öneriyolardı. Var mı önerileriniz?