Mirayasellll bende yumurta ve şekeri beyazlaşana kadar çırparım 3-4 dakika arası. Şeker , yumurta , süt ve sıvıyağını koyacaksam kakaouyu mikserle çırparım. Fakat katı malzemeleri unu kabartma tozunu ve vanilyayı tahta kaşıkla karıştırım çok hızlı değil yavaş yavaş. Birde 2 kabartma tozu yerin 1 kabartma tozu ve 1 çay kaşığı karbanot koyarım . Baya baya kabarır. (Unu elemeyi unutmayın)