Arkadaşlar Cuma günü akşam 5 gibi başıma ve gözlerime ağr girdi başıma güneş geçti sandım bi anda oldu, akşam duş aldım yattım gece bebeğimi emzirmek için uyandım hala ağrılarım var sabahtan eşimle test yaptırdık ve POZİTİF😭😭 şok oldum mahvoldum bebeğim e de geçtiyse ne yaparım. Emzirebilirsin dediler maske eldiven takarak idare ediyoruz.
lakin çalıştığım için bebeğe kayınvalidem bakıyordu bizimle kalıyor ve yüksek tansiyon hastası ve aşılı o çok korkuyor ve endişeli hatta okadar abarttıki akşam sinirlerimi bozdu zaten hasta olan hassas olan benim birde onun nazlanması tripleri iyice gerildim😞
şeytan diyor çık işten yolla onu da evine bak çocuğuna kendin . Eşim izin aldı bebeğe şuan o bakıyor kayınvalide sultan korkudan bebeğe bile yaklaşmıyor kendisine geçer diye.
Eşim olmasa bana açmıyım susuzmuyum sormadı, annem olsaydıı ahh ahh 😞