Kuzeyufuk Merhaba anneler oğlum altı aylık olacak. Uyku düzeni içinde genelde emerek uyuyor. Yani Memede iken uykuya dalacağını hissettiğim an ben Memeden ayırıyorum ve piş piş yaparak omzuma alıp uyutuyorum sonra da yatağına koyuyorum. Yani bu düzen sizce nasıl sizlere de danışmak istedim tecrübelere annelerimize
SeverusSnape Kuzeyufuk güzel bir rutin oluşturmuşsunuz bence, ilerde memeyi bıraktığında pışpış ile de uyuyabilir. Benim kızım sadece emerek uyumayı biliyor 2 senedir. Ne pışpış, ne ayakta sallamak, ne yanına yatmak fayda etmiyor. “Anne meme ver” diyor hemen.
Akbasrabia Kuzeyufuk bence bu uyuyacağını anladığınızda yaptıklarınızı yapmadan yatırın desteklerini ne kadar azaltırsanız ilerde o kadar rahat ederseniz aşama aşama bırakın
Tabis2020 Kuzeyufuk benim kızımda meme pış pış uyuyor. Ama her uyandığında meme istiyor sallanmak istemiyor bıraktık onu çok şükür. Şimdi gece yanıma emzik su mama alıyorum. Uyanınca ilk önce su veriyorum sonra emzik açsa mama yapıp veriyorum . 2 gecedir hiç emmedi. İnşallah böyle devam ederiz. Emziği verip pış pış yapıyorum uyuyor ama pış pışıda az az yapıyorum ilk bir-iki dakika. Kızım gün içinde emzik emmez bu arada bi tek uyurken. Emzik uyku sinyali veriyor o yüzden
mavibahar1 Kuzeyufuk Eğer sizin hoşunuza giden bir durumsa sıkıntı yok. Ama yoruluyorum ya da rahat edemiyorum diyorsanız. Uyku eğitimi verebilirsiniz. Desteksiz uyuması bütün bebekler için en güzeli. Tabi anneler içinde 😁
Tugba81irem Benim bebeğim çok gazlı bir bebekti ilk zamanlar sallamicam diye inat ettim mama içerken uyuttum omzunda uyuttum şimdi bir yasında mama icerek uyutuyorum bazen kolay oluyor ama bazen karnı toksa çünkü ek gıdayı güzel yiyor uykusu olduğu halde mama istemiyor mamasizda uyuyamıyor başkalarının yanında dalamıyor KESK’e dedim sallasaydım arkadaşlarım çok kalabalık ortamlarda bile uzatıyorlar ayaklarını sallayarak uyutuyorlar ben mama vererek sessiz bir ortam pesine düşüyorum zorlanıyorum
Tabis2020 Tugba81irem sallamadığınız için sallamanın zorluğunu bilmiyorsunuz hele ayakta sallamam felç geçirtiyor adama. Abartıyo direksiniz ben beşik sallamaktan hastanelik oldum yemin ederim ki kolum o kadar çok ağrıyordu ki