Snmadr 2 günlük olduk kakasında sorun yok bezinde pembe kan var biraz çişini yapmış sanki birazda şiş yaşayan var mı
Sedagmlksz Snmadr kan değil canım o idrardaki kristalleşmiş bilurubin benim de olmuştu doğumdan 2-3 gün sonra yeterli emzirememiştim göğüs ucum yoktu ondan oluyomuş sık sık emzir tam emdiğine emin ol geçiyor
Patilimom Snmadr aslında hastaneden çıkarken uyarıyolar kız bebekse eğer kırmızı akıntı gelebilir vajinadan hormonel korkmayın diye. Az miktarda tabiki.