Rainyellow 3 gün kuralı : 1.gün çay kaşığı, 2.gün tatlı kaşığı , 3.gün yemek kaşığı olarak biliyorum .. alerjik bir reaksiyonla karşılaşmamak için.. o nedenle bence yemiş yeterince yoğurtla ya da sebzeyle devam et derim çünkü meyveyle başlayan çocuklar sebzeyi reddedebiliyormuş sonradan.. bir de şeftali kabız yapıyor ve ek gıdada biz bu sorunu çok yaşadık inşallah siz yaşamazsınız kızım 11 aylık bu güne kadar 3 defa muz yedi ve üçünde de çok sıkıntı yaşadık. Lavman bile yapmıştık doktor tavsiyesi üzerine ilaçlarla düzene girdi kabızlığı.. Şimdi muz ve kayısıyı aynı anda yediriyorum kabak baş yemeğimiz oldu zaten. (Muz Yarım porsiyon bile değildi) yinede karar senin tabi..