Oğlum şuan 29 aylık. Doğduğundan beri kolikti hareketlensin geçer, diş çıkarıyor patlatsın geçer, ataklarıydı hadi gelişimin parçası geçer, yaş sendromları da geçer! 29 aylık ya bir çocuk doğduğundan beri hiç deliksiz uyumaz mı? Uyku eğitmi aldım morarana kadar ağladı kabul ettiremedik hala sallanarak uyuyor. Ben artık oturarak uyumayı öğrendim rüya bile görüyorum inanır mısınız?! Delirmek üzereyim artık . Tek başıma büyütüyorum doğduğundan beri. Ama artık ben bi çıkış yol istiyorum çünkü insanım uyuyamıyorum ve uyuyamadığım için verimli hiçbir günüm geçmiyor ne oğluma ne kendime karşı😞