Bence bu 20 günde yavas yavas saati artırarak kayınvalidenize bırakın ki alışsın. Sanki işteymişsiniz gibi. Hem cocuk hem de kayınvalideniz alışmalı. Her ikisi için de zorlu süreç. Sadece uyurken değil uyanıkken de orada olsun ki çevreyi bilsin, babaanneyi bilsin. Yoksa birden bire o kadar saat uzak kalması daha zorlu olur. Allah yardımcınız olsun. Ben de çalışan anneyim, 1.5 yasında cocugum. 7de ayrılıyoruz 19.00da buluşuyoruz. Burnumda tütüyor.